Şu saatte yemek yemenin sağlıksız olduğunu söyleyenin aklından şüphe duyarım. Muhatap olmam. Uzaklaşırım.
Ben msn’i özledim abi. Dışarı çıkarken açık bırakmayı, durum mesajına dışarda yazmayı, dinlediğim müziği göstermeyi, titreşim göndermeyi. Whatsapp falan hep yalan.
Madem sevgilin var beni niye takip ettin?

Yağmurda hüzün yok mutluluk var. Siz yanlış biliyorsunuz.

yazacak bir şey bulamıyorum. fotoblog olcam eşiğindeyim.

uyuyamamakta bir dünya markası olabilirim. belki birinci olamam ama kesin ikinci olurum.
hüzünlendim

hüzünlendim

Çirkin erkekleri de sevebilirsiniz bence kızlar. Bunu bi düşünün.

güzel bir blog bulunca o da benim blogumu beğensin diye hemen gidip saçma postlarımı silerim. aynı küçük bir çocuğa bir yabancının ilgi gösterdiğinde utanması gibi utanırım çünkü.

omzunideolojitasir:

adımla seslendi, 
nasıl ağrıma gitti

Bir tatlı huzur almaya geldik şu lanet siteye, her yer hüzün.

Eğer varsa, bir sonraki hayatımda moda’da kedi olmak isterim. Sevgiyse sevgi, ilgiyse ilgi, yemekse yemek, evse ev. Moda’da her şey kedilere güzel.

Dün gece taksiciye görüşürüz abi dedim. Plakasını almayı unuttum. Hüzne bakar mısın.